Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Skupština AP Kosova i Metohije: Vučić i Dačić prekršili Ustav i zakone Republike Srbije, zbog čega će biti podneta krivična prijava protiv njih

Komentari (81) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 15 februar 2015 19:00
iz ostatka Srbije
Poštovani Predsedniče i Odbornici primite k znanju da i sa ove strane administrativne linije,postoje Srbi koji smatraju da su im potpisivanjem sramotnih dogovora(pravno neobavezujućih jer su političke prirode a ne pravn-ustavne!!!)naneto zlo koje se ne meri materijalnim pojmovima.
Srbija bez Kosmeta nije država koju su stvarali naši preci već više od dva veka.
Dan državnosti slave oni koji su je na Kososvu prodali!
Danas nije dan za slavlje,već za tugovanje.
Preporuke:
149
2
2 nedelja, 15 februar 2015 19:05
Dileja
Samo napred.Udri bandu koja laže i obmanjuje narod.Dajte da smesta osnujemo fond za nerazvijene i počnemo da izdržavamo Srbe ali i Šiptare.Toliko smo nadam se bogati da ćemo ih time odvratiti od seobe na Zašad i zaustaviti šiptarski stampedo kroz našu zemlju.
Jeste li vi čitavi.Zar to hoćete ovim aktom.?
Moramo da znamo šta hoćemo.
Meni se čini da je najbolje da sačekamo pa kad dođe trenutak da s jednom ili dve čete oteramo te naseljenike i uzurpatore iz zemlje.Doći će to vreme, brzo.Ovo da se ganjamo oko pravnih začkoljica sumnjam da može nečemu da dovede.Oni moraju da nestanu s Balkana inače ćemo mi.Isto kao Hrvati.Tu zekanja nema. Samo gubimo vreme i zavaravamo se.
Preporuke:
21
58
3 nedelja, 15 februar 2015 19:24
Dome moj
Bravo i sto pre pokrenite krivicni postupak, da zaustavite dalje stetne radnje.
Preporuke:
123
1
4 nedelja, 15 februar 2015 19:32
Šta mislite odakle tolko pljuvanje po Vojsci Srbije?
Čime su se stekli uslovi da Generalštab Srbije pokrene Vojsku Srbije i uhapski predsednika i premijera i celu vladu i strpa u zatvor jer su prekršili Ustav Srbije!

Vojska ima olašćenje kao svuda u svetu da zaštiti ustavni poredak države!

Koliko bismo bili srećni danas da je JNA na vreme uhapsila bandu ratnohuškačko profitersku u svim republikama!
Preporuke:
110
1
5 nedelja, 15 februar 2015 19:33
Da nam bude sretan praznik
Dobro je, hvala Bogu da je se pokrenula ova incijativa za spasenje države i naroda. Ovaj predlog zaslužuje punu podršku u svakom smislu. Živeli.....
Preporuke:
100
1
6 nedelja, 15 februar 2015 19:35
Siguran potpis
Nastavite tako istinito i odrešito. Obavestite nas kako možemo pomoći. Moj je potpis siguran, a ni bližnji se neće oglušiti.
Preporuke:
94
1
7 nedelja, 15 februar 2015 19:50
Mirjana Niš
Slobodni Niš, Pirot i Beograd su Kosovo i Metohija. Gde je Baza u Nišu da potpišemo.
Pravnici treba da formulišu Krivičnu prijavu i odrede Baze gde će se potpisivati. Verujem da će potpisati svi penzioneri, svi nezaposleni, svi patriotski srbi, svi srbi sa Kosova i Metohije, izuzev onih u Tačijevoj vlasti i njihovih porodica. Mirni STAMPEDO za slobodu Srbije treba da krene.
Nadam se da je priprema u toku.
Moje Nišlije su spremne da brane Ustavni poredak političke i nepolitičke prirode.
Šta ćemo sa Usravnim sudom?
Šta ćemo sa ćirilicom, sa SANU - njih treba očistiti.
Preporuke:
103
1
8 nedelja, 15 februar 2015 20:00
Coki
Kasno Marko na Kosovo stize. Dockan ste se setili. Svi sudovi su pod njihovom kontrolom.Koji je taj sudija koji ce njima da sudi? Motka.
Preporuke:
77
3
9 nedelja, 15 februar 2015 20:05
Prava stvar !
[stekli uslovi za pokretanje inicijative o prikupljanju potpisa za podnošenje krivičnih prijava]

Potpisujem!
Preporuke:
87
1
10 nedelja, 15 februar 2015 20:17
Poštovalac NSPM
Mislim da to treba uraditi dakle kako njima tako i za nas su odradili poso pa nek idu. Živela Srbija.
Preporuke:
69
1
11 nedelja, 15 februar 2015 20:29
Sloba je Srpski heroj
SLOBODAN MILOŠEVIĆ:"Ne napadaju Srbiju zbog Miloševića već Miloševića zbog Srbije".Čitam komentare na B92,Blic,Kurir,Alo,VESTIonline i vidim da je narod sada ogorčen na sadašnju i predhodnu Vladu Srbije.Ali narod je sam kriv jer je verovao u Bajke DOS a Šešelj i Slobodan su bili protiv ulaska Srbije u EU i NATO.DS su uhapsili Srpskog heroja RATKA MLADIĆA a narod je glasao za Tadića.Kakav je onda Srpski narod.
Preporuke:
95
4
12 nedelja, 15 februar 2015 20:30
Objektivan
Ovi naši rukovodioci nastoje da slede kneza Miloša u taktici sa Imperijom. Kakvi će rezultati od toga proizaći pokazaće vreme. I Miloš je žrtvovao vojskovođe i knezove zarad sporazuma sa Turcima. On je u tome i uspeo. Dali će rezultati sadašnjih pregovora biti nalik Miloševim, pokazaće vreme.
Preporuke:
10
68
13 nedelja, 15 februar 2015 20:33
nije nego
Slažem se da se podnese krivična prijava ali šta će vam potpisi za to, nađite advokata i naložite mu da je sačini i podnese, a to što je tužilac neće razmatrati je druga priča, njihova krivična odgovornost će se morati razmatrati pred sudom naroda, kad se i ako se narod osvesti!
Preporuke:
68
1
14 nedelja, 15 februar 2015 20:38
Piši kući propalo !
tenkovi su na putu u topionicu ...
Preporuke:
67
1
15 nedelja, 15 februar 2015 20:48
Jug Kovačević
Saglasan! Gde se potpisuje?
Preporuke:
69
1
16 nedelja, 15 februar 2015 21:02
jaran
Trebalo se konsultovati sa Putinovim ljudima oko svega ovoga, ranije, ovako mi to deluje malo realno.
Preporuke:
16
11
17 nedelja, 15 februar 2015 21:08
Zvonimir Bgd
Podrska, naravno!

Izvinjavam se rodoljubima nase juzne pokrajine koji u preteskim zivotnim i politickim uslovima cine sve sto je u njihovoj moci, sto cu sasvim dobronamerno staviti jednu primedbu. Misljenja sam da je tacka 4 suvisna.
...strahujemo da naše snage neće biti dovoljne za taj veliki podvig koji će zahtevati sabornu i duhovnu snagu celog našeg naroda...

Nepotrebno je ovo, jer unosi izvesnu depresiju i nevericu u inace odlucnu Rezoluciju Skupstina AP Kosovo i Metohija. Ako sve i jeste tako, ne treba ovo obelodanjivati, jer cuju i vide nasi neprijatelji.
Takodje, iz iste tacke, pomalo iskljucivo zvuci konstatacija da je stolovanje Patrijarha u Peci "JEDINI" nacin vracanja nade nasoj braci i sestrama. Za ocekivati je da Njegova Svetost nece u skorije vreme premestiti svoje sediste. Da li bi to znacilo da nade vise nema? Ja mislim da ne znaci.
Rodoljublje i cast uvek imaju nade. Jer su pravedni.
Preporuke:
40
4
18 nedelja, 15 februar 2015 21:08
Poslednji pravi Srbi
Dragi nasi Srbi, vi koji ste jedini koji, jos uvek imate gene nasih hrabrih heroja iz proslosti, borite se protiv azdaje, ciji rep mlati po Srbiji.
U Srbiji nas ima jos jako malo, koji znamo znacaj ocuvanja KiM-a u sastavu Srbije. Kao sto rekoh, malo nas je, vecina Srba u Srbiji se pretvorila u bedne gmizavce, kojima su idoli turbofolk zvezde.
Svi vi, od najstarijeg Srbina/Srpkinje do novorodjene bebe na KiM-u, ste I bicete heroji Srba I srpstva. Volimo vas, ali ako dodje do nekih nasilnih obracuna, ne reskirajte svoje zivote, Srbija to nije zasluzila.
Mi, koji vam se divimo, mi vas volimo I podrzavamo.
Preporuke:
47
1
19 nedelja, 15 februar 2015 21:40
@ Šta mislite odakle tolko pljuvanje po Vojsci Srbije?
("Koliko bismo bili srećni danas da je JNA na vreme uhapsila bandu ratnohuškačko profitersku u svim republikama!")

Lepo zamišljeno. Samo da JNA nije bila sastavljena od starešina i vojnika iz svih republika i pokrajina Jugoslavije.
Preporuke:
35
3
20 nedelja, 15 februar 2015 21:57
Danilo
Svi bi Srbi zeleli da je KosMet nas i da u njemu vladaju srpski zakoni,proklet bio Srbin koji to ne zeli.
Medjutim,svi znamo i da je to u ovom momentu nemoguce,KosMet je okupiran i Srbija nema pristupa svom narodu koji je dole ostao,ali ima nadu da ce ga vratiti,ima pravnu odluku da je to srpska zemlja,u vidu Rez.SB 1244 i zbog koje Zapad i Siptari ne mogu uzeti KosMet.

Skupstine AP KiM kaze da ce tuziti Vucica i Dacica,a ne misle ni centimetar dalje.Sta ce biti kad skinu,ako skinu,te ljude,hoce li ta nova vlast vratiti KosMet?Hoce li ta nova vlast pobijediti NATO?Ili cete ici na barikade i rizikovati protjerivanje kao 2004 god.

Ko ce vas braniti?Pozivali ste Rusiju koja tesko brani svoj narod u Novorusiji,na svojoj granici i koja je,fakticki,u ratu sa SAD i EU.

Da li je bolje da Srbi na KosMetu ostanu pod okupacijom u NEPRIZNATOM KiM,ili da ih tu nema nikako?
Dajte ljudi moji,strpite se malo.Znamo da vam je tesko,ali,Turke ste istjerali iz Srbije nakon 500 godina.
Preporuke:
5
48
21 nedelja, 15 februar 2015 22:26
Neša (Glodur)
Nijedna vlast NE ODSTUPA MILOM. Donošenje ovih zaključaka za njih ne postoji, ignorisaće ih na sve načine kao što godinama unazad svi režimi ignorišu volju naroda i izdaju ga. I Ustavni sud je izdao Ustav i pravni poredak a on je prvi koji treba da ih brani.

"...čime su se stekli uslovi za pokretanje inicijative o prikupljanju potpisa za podnošenje krivičnih prijava"

Prvo pokretanje INICIJATIVE? Posle pokretanja inicijative prikupljanje potpisa. Posle prikupljanja potpisa tek na kraju krivična prijava? Koliko će to da traje? Danima, nedeljama, mesecima? Zašto odugovlačiti sa krivičnim prijavama? Mada, ni krivične prijave, nažalost, neće ništa pomoći jer sudovi ne rade po zakonu i Ustavu. Sud u Strazburu prepun je predstavki oštećenih građana Srbije. Oni koji vode Srbiju sa njom RADE ŠTA HOĆE.

Zaključci, molbe, zahtevi, inicijative, potpisi, prijave... neće uroditi plodom. Ako se ne može milom ostaje onda... šta? Neki novi 5. oktobar?

Narod je kriv jer ĆUTI. Pasivan je a oni to koriste
Preporuke:
33
0
22 nedelja, 15 februar 2015 22:28
Za Danila
Ne pada li ti na pamet koliko je komforno strpljivo pametovati i iz daljine savetovati braći da ostanu još 500 godina pod Arnautima uz sva zlodela koja nikad nisu prestali činiti. Bi li ti rizikovao da te natiču na flašu kao Martinovića? Ili bi tolerisao da ti majku ili ženu siluju, a kćer otmu. Ili sina streljaju na kupanju ili u kafiću? A možda bi ti lakše bilo da neznaš da li su ti milog i dragog prosto zatukli, ili su mu nedeljama jedan po jedan organ vadili?

Ko bi braći Kosova i Metohije da sudi, neka se prvo usudi da sa njima noći dok zora ne zarudi.
Preporuke:
49
2
23 nedelja, 15 februar 2015 22:49
@Objektivan
Moliću Vas da se vratite u Osnovnu školu i obnovite znanje o Drugom srpskom ustanku!Tada nismo bili Srbija!
Preporuke:
7
17
24 nedelja, 15 februar 2015 23:29
Danilo
@ Za Danila,

Red bi bio da se prestavis,ali vidim da se stidis svoga imena.Sta ti ja mogu.

Ja Srbima na KosMetu zelim sve najbolje i predlazem da se strpe,ne mora to biti 500 godina,propasce i ova imperija kao i ostale sto su nestale,a sta im ti predlazes da ucine?

Ti bi ih pokrenuo u rat protiv NATO-a,ili sta drugo,pa reci,naucnice,reci,sta bi ti?

Napadas mene,a neces da izneses svoje misljenje,ja sam svoje iznio.

Bacas pausalne fraze,kao da svi ne znamo sta su radili Siptari i NATO,ili samo ti znas.

Kazi,momce,i ti svi ostali koji se ne slazu sa mnom,sta bi vi uradili.

Ako podjete u rat protiv NATO-a,prvo od MMF-a i Svjetske banke trazite kredit za hranu,odjecu,obucu,oruzje i municiju,pa kad vam daju,onda udarite na njih.Izvinjavam je, sto moram biti malo cinican,jer si ti skroz.

Ako mi se jos neko bude obracao,neka prvo napise sta on predlaze,molim lijepo,pa cemo diskovatiA.Minusi me ne doticu,ne pisem ja komentare da bi se nekome od vas dopao.
Preporuke:
5
26
25 nedelja, 15 februar 2015 23:51
Vlado Banja Luka
Sve o izdajniku Vučiću i događajima koji slijede:
http://magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=330&cl=04
Preporuke:
29
1
26 ponedeljak, 16 februar 2015 00:00
@ @Objektivan
("Moliću Vas da se vratite u Osnovnu školu i obnovite znanje o Drugom srpskom ustanku!Tada nismo bili Srbija!")


Dobra ideja, ako me prime. U to vreme su ovi krajevi bili pod turskom okupacijom i pripadali su Beogradskom pašaluku. Miloš je dobio neku vrstu autonomije. On je bio srpski knez pod turskom vrhovnom vlašću. Zar se danas ne oseća "nevidljiva vrhovna vlast" kojoj se povinuju lokalni upravljači u Srbiji? Zato sam njih uporedio sa knezom Milošem. Zar pregovori u Briselu ne podsećaju na Miloševe pregovore sa Portom?
Preporuke:
19
5
27 ponedeljak, 16 februar 2015 00:43
Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu
To da ce uspeti da podnesu krivicnu prijavu ne znaci i da ce odgovorniza to da plate ni u sledecih 10 godina ukoliko rezim Vucica ostane na vlasti, posto nemamo nezavisno sudstvo od izvrsne vlasti (vlade i Skupstine). Dakle slaba vajda za odbranu interesa Srba na KIM, osim da se tim aktom pocinje jedan dug proces protiv veleizdaje Ustava.

Ono sto me najvise brine da Srbi dole nista ne organizuju konkretno za odbranu svojih prava: Bilo bi mnogo bolje da recimo protestvuju i blokiraju sud i ustolicavanje pristinskog modela u sudu, ili da pocnu da protestvuju blokadom puteva. Kako da su sada zaboravili na balvane kao nacin borbe protiv onih koji ih guraju u sistem pristine! Jedino protestima i blokadom mogu da opstruiraju plan Vucica. Posto su oni u protektoratu UN, na njima je da svojom aktivnoscu najvise doprinesu sprecavanju implementacije u sredinama gde su u vecini. Pocnite da radite na terenu! Napravite Majdan i rusite pro-pristinske vlasti u svojoj sredini. Pocnite od toga.
Preporuke:
12
3
28 ponedeljak, 16 februar 2015 00:46
bravo
Super što su bili i Đorđe i gospodin Antonić. Samo napred.
Preporuke:
21
0
29 ponedeljak, 16 februar 2015 00:51
Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu (2)
Ovakav sudski postupak podnosenja krivicne prijave u sudovima u BGD treba da se bave najvise opozicija u Beogradu, a ne Srbi u UN protektoratu! Oni ne treba da trose snagu jer pre svega sada su pod upravom UNMIK-UN a ne vlasti u Beogradu. Drugo, oni treba najvise da rade na SVOM terenu ono sto opozicija u BGD ne moze, jer KIM je protektorat UN. Dakle treba najvise da aktivno organizuju proteste u blokadu sudstva u severnoj Mitrovici, cime bi sprecili implementaciju na njihovom terenu ustolicenje pristinskog sistema u njihovoj sredini. Ako treba i gerilskim akcijama, a pogotovo blokiranjem infrastruktura i dolsaka predstavnika vlasti iz Pristine u njihovu teritoriju i njihove ustanove. Moraju da organizuju dizanje srpskog naroda na noge, i organizovanje blokada i prilaza tim ustanovama. To samo oni dole mogu da urade i to je primarni zadatak. Pocnite jednom te aktivnosti, umesto da gubite vreme na stvari koje moze DSS+Dveri da obave u Beogradu radi odbrane ustavnosti.
Preporuke:
10
1
30 ponedeljak, 16 februar 2015 01:20
@ Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu
("...Kako da su sada zaboravili na balvane kao nacin borbe protiv onih koji ih guraju u sistem pristine! Jedino protestima i blokadom mogu da opstruiraju plan Vucica...")


Zar je zaboravljena "molba" iz Beograda upućena Prištini - "Dajte mi samo 45 minuta i srediću stanje u Severnoj Mitrovici!" Gradjani severa Kosmeta su sada "izmedju dve vatre". Zato je situacija složenija nego pre juna 2013. godine. Sada je i Beograd u obavezi da smiruje proteste u Severnoj Mitrovici, odnosno, on je na strani Prištine.
Preporuke:
24
1
31 ponedeljak, 16 februar 2015 01:28
Bratijo
-Iskreno se nadam da ovo nece ostati bez odjeka. Ovu rezoluciju, odluku ili kako god, ja bih opisao kao sto je Pasic onomad opisao krfsku deklaraciju- "takticki potez manifestacionog karaktera u odredjenoj medjunarodnoj situaciji".
Ja vam se divim na vestini bratijo, ali strahujem.

-Azdaja vise nema tri glave, ne zna im se broj. Koju odseci? Ja sam siguran da treba udariti u temelj, EKONOMIJA. Samo mali smo mi i nejaki. to opet mora neko drugi da odlucuje o nasoj sudbi. Dakle, strahujem.

-Ua za Ustavni sud

-Sta mi mladi ljudi mozemo da uradimo kako bi jednoga dana, Boze zdravlje, dosli u poziciju da nesto MOZEMO DA URADIMO? S t a? k a k o?
Preporuke:
14
1
32 ponedeljak, 16 februar 2015 02:27
nebitan
vučić i njegovo udruženje za komadanje Srbije vladaju primenjujući tehniku maksimalnog zaglupljivanja, maksimalnog laganja i maksimalnog sprdanja sa zakonom. Idući za takvom logikom, od njih očekujem da će smuljati sa svojim saradnicima u srpskim "sudovima" (ako se ti saučesnici u SNSovom zločinu mogu nazvati sudovima) da tužbu odbace sa obrazloženjem da su je podneli građani iz susedne države pa da stoga srpski "sudovi" nisu nadležni za tu tužbu. To bi bilo baš po meri SNSove oholosti, bahatosti, gluposti i sklonosti da svima nama pljuju u lice.
Preporuke:
19
1
33 ponedeljak, 16 februar 2015 04:35
Neša (Glodur)
@Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu

"Ono sto me najvise brine da Srbi dole nista ne organizuju konkretno za odbranu svojih prava: Bilo bi mnogo bolje da recimo protestvuju i blokiraju sud i ustolicavanje pristinskog modela u sudu, ili da pocnu da protestvuju blokadom puteva. Kako da su sada zaboravili na balvane kao nacin borbe protiv onih koji ih guraju u sistem pristine! Jedino protestima i blokadom mogu da opstruiraju plan Vucica. Posto su oni u protektoratu UN, na njima je da svojom aktivnoscu najvise doprinesu sprecavanju implementacije u sredinama gde su u vecini. Pocnite da radite na terenu! Napravite Majdan i rusite pro-pristinske vlasti u svojoj sredini. Pocnite od toga."

Za tu PASIVNOST naroda zadužene su "njegove" partokratske "vođe" koji su deo hijerarhije (partija je uvek u pravu) i od koje imaju ličnu korist (plate, primanja, privilegije...)

NIJEDAN partijaš...

(NASTAVAK...)
Preporuke:
6
2
34 ponedeljak, 16 februar 2015 04:36
Neša (Glodur)
(NASTAVAK)

NIJEDAN partijaš neće se toga odreći jer je NESPOSOBAN da SAM privređuje i od sopstvenog privređivanja ŽIVI. Zato se u partije učlanjuju najnesposobniji ili najalaviji i baš takve partije i postavljaju na mesta na kojima se donose ključne odluke i potezi.

Vladajuće stranke sprovode interese Zapada. Cela partokratska mašinerija je angažovana da to formalno-pravno i fizički sprovodi u delo. Sve ostalo su zamajavanja, medijske i druge manipulacije. Ovom režimu lakše je da progura nepopularno i štetno jer su skoro svi mediji i ključni igrači pod kontrolom ili Zapada ili prozapadne vlasti a oni koji nisu deo toga su potpuno marginalizovani, nečim ucenjeni, zastrašeni ili namireni ili su otišli iz zemlje. Na sceni je tipična komunistička diktatura kao posle II. sv. rata.

Svaka nerežimska (protivzapadna) aktivnost grubo se guši pomoću državnih organa koji su i sami žrtve sopstvene vlasti i svoje poslušnosti i biće žrtve sve više.

Ljudi su ili glupi ili plaćeni da ćute.
Preporuke:
8
3
35 ponedeljak, 16 februar 2015 07:01
katana
    Ona dvojca potpisiju, a ona druga dvojca izgleda odmeravaju EU komesarku ;)
    Preporuke:
    15
    1
    36 ponedeljak, 16 februar 2015 09:17
    gavrilo
    od Miloševića pa sve do AV Srbija je dogurala do NA DOBOŠ - svako je krčmi kako njemu odgovara a tamo đe nema Naroda i treba da se krčmi!
    Preporuke:
    8
    3
    37 ponedeljak, 16 februar 2015 09:35
    res publica
    Vidim da sve veći broj patriJota žulja demokratija pa bi malo vojnog udara i mundirske diktature. Eh da im je trećeg svetskog rata pa da na pepelu nuklearnog holokausta izgrade svoj pravoslavni Iran odavde do gde god ih odvede naciJonalistička mašta.
    Preporuke:
    0
    20
    38 ponedeljak, 16 februar 2015 09:49
    Slavko Stanisavljevic
    Izrazavam punu podrsku Srbima na severu Kosovske Mitrovice.Oni ne smeju posle svega da ponovo padnu u ropstvo.Njihova je borba legitimna i dace Bog da pobede,da budu slobodni,ne traze nicije ali hoce da budu svoji na svojemu.Izdajnici Vucic i njegov posilni Ivica Dacic koga su iz miloste prozvali " Koferce ",neka potpisuju u svoje ime,koji god hoce papir neka Dacic RELAKSIRA svoje odnose sa Tacijem do mile volje,moze i da mu na uvce otpeva po zelji neku od sevdalinki ALI u moje ime i u ime svih Srba nema pravo da poklanja Kosovo i Metohiju i ako je rodjen u carskom gradu Prizrenu.Nije KiM Vuciceva ili Daciceva dedovina.Nedavno,mislim nema ni dve godine,veciti i nezamenljivi Srpski politicar Ivica je "skresao u brk" Hasimu rekavsi: Koliko je Kosovo Tacijevo toliko je i moje.Tek sto je Nikolic izabran za predsednika,tuznim gotovo placnim glasom izjavio je:"Ja vise nikada necu biti pretsednik u Pristini ali ni Pristina,NECE IMATI vlast na severu Kosova.Nazalost,oni su nas lukavo izigrali.
    Preporuke:
    15
    0
    39 ponedeljak, 16 februar 2015 11:11
    Banditski brlog
    @Za Danila.
    Ništa idiotskije od pitanja:"A šta ti predlažeš"?
    Ne ne gospodo! To pitanje ste tebali da postavite devedesetih godina kada je ista ova bulumenta bila na vlasti koja je i sada. Tada nas ništa niste pitali, a svako drugačije mišljenje i dobronamerni savet ste odbacivali i proglašavali kao akt izdaje. Dok nas niste odveli u totalnu katastrofu u kojoj smo danas!
    A ko su pravi izdajnici naroda i države Srbije sasvim je belodano tako da to - i politički slepci vide!
    Preporuke:
    8
    4
    40 ponedeljak, 16 februar 2015 12:12
    Zapali, potpali i uteci
    Sve ovo je "malaćenje prazne slame".Pravo rješenej ej povratak srpske efektivne vlastina Kosovo i Metohiju (vojska,policija,administrativni aparat i drugi atributi države).Ovako ovo mi liči samo na lični okršaj u borbi za vlast, a preko leđa Srba na Kosovu i Metohiji, zapali situaciju i idi sa kosova i Metohije, a nek se oni što tamo moraju živjeti prže na vatri koju zapališ.
    Preporuke:
    9
    2
    41 ponedeljak, 16 februar 2015 13:04
    ANALITIČAR
    Puna podrška našoj braći i sestrama srpskom narodu na Kosovu i Metohiji u tužbi protiv Vučića , Dačića i Nikolića jer su srušili ustavni poredak Srbije i ugaisili institucije Srbije na KiM , jer su 700 srpskih policajaca uklopili u institucije narko države Hašima Tačija , jer su svojom politikom abolirali NATPPAKT za bombardovanje Srbije , jer su srpsku armiju neustavno i protiv volje srpskog naroda gurnuli u NATO PAKT . Jer su 2 000 srpskih policajaca u civilu na Kosmetu razoružali , jer su srušili Most na Ibru , doveli braitance i FBI u Beograd , jer su rušili Južni Tok , jer sponzorima al kaide daju državljanstva i sklapaju poslove sa njima , šeik bin Zajed iz UAE i Dahlan iz Palestine , spisak zločina Vučića , Dačića i Nikolića protiv srpskog naroda je ogroman . Na dan Rep. Srpske nisu došli u Banja Luku a na inauguraciju ustaškinje Grabar Kitarović je otišao Vučić
    Preporuke:
    21
    0
    42 ponedeljak, 16 februar 2015 13:07
    Slavomir Srpski, @...?
    "Dajte mi samo 45 minuta i srediću stanje u Severnoj Mitrovici!" Gradjani severa Kosmeta su sada "izmedju dve vatre".

    Ako ovo gore napisano nije od nekog salonskog provokatora izvan KIM (ged je privren UN protektorat a ne Vuciceva prcija), vec neki Srbin sa KIM onda da vam porucim: te pretnje Vucica su izjave dvorske budale koja ne moze da ostvari poredak ni u Srbiji a kamoli u protektoratu UN gde moze da priviri samo ako mu drugi dozvole. A ako je problem da medju vama na KIM postoje izdajice i saradnici okupatora iz NATO-Pristine, samo vi i vase info-sluzbe mogu da ih izoluju. A ako vi mislite da je sada i medju Srbima dole deoba po kojpj je vecina za veleizdaju i potpadanje pod Pristinu, uz nemo saglasavanje sa gubljenjem vasi prava da budete gradjani Srbije, onda ili idite u gerilu iako malobrojniji ali reatoborniji ili ako ne mozete pod Pristinu, napustite KIM i dodjite ovde da zajedno rusimo Vucicev rezim protestima na ulicama. Jer DSS-Dveri daju samo letke izjava iz aviona.
    Preporuke:
    12
    2
    43 ponedeljak, 16 februar 2015 13:16
    Slavomir Srpski, @Nesa (glodur)
    Za tu PASIVNOST naroda zadužene su "njegove" partokratske "vođe" koji su deo hijerarhije...

    Vidite, to sto vi kazete najvise lici na period pre I.SV rata kada su Srbi u BIH bili okupirani od Austrije.I onda vlada i Skupstina Kraljevine Srbije nije htela da im pomogne u oslobadjanju, jer su smatrali da su slabi (kao Vucic danas!), pa su prihvatali sve ucene iz Beca da cute i ne delaju. Ali ipak, jedna mala ali ratoborna Mlada Bosna je presla u gerilsku akciju,i organizovala politicki atentat na princa Ferdinanda u Sarajevu (aiko su i onda bili manjina u odnusu na dva miliona Srba u BIH),i to kada je Austrija (kao NATO danas) imala velike vojne manevre na Drini. To je bio okidac koji je gurnuo i Srbiju u rat. Srbi dole mogu akcijom politickog terorizma dole da pokrenu okidac i u Srbiji radi skidanja Vucicevog rezima koji se klima! Hrabro,da su organizovali koji gerilski napad na Vuciceve ljude koji dole dolaze da vas guraju u Pristinu,vi bi ste otpoceli bunu protiv dahija u Srbiji
    Preporuke:
    11
    0
    44 ponedeljak, 16 februar 2015 13:44
    dobro je
    Vidim da su počeli da se javljaju razni provokatori da bagatelišu ovaj skup i saopštenje. To samo znači da ste na dobrom putu. Držite se braćo.
    Preporuke:
    12
    2
    45 ponedeljak, 16 februar 2015 13:55
    Slavomir Srpski, kada je politicki terorizam legitiman?
    Legitiman je onda kada drzava krsi sopstveni Ustav i silom namece okupaciju delu svojih gradjana! Onda je svaki oblik otpora, pa i oruzanog savsim legitiman jer predstavlja osnovnu borbu za sopstvenu slobodu i protiv okupatora. Zato ja podrzavam otpor Rusa u Donbasu protiv Ukrajine, ili otpor (devedesetih) Srba u BIH protiv dzamahirije Izetbegovica. Isto tako po istom principu danas podrzavan i oruzan otpor Srba u protektoratu UN na KIM, kojima se nelegalno (po Ustavu Srbije) oduzimaju najbitnije institucije da bi ih Pristina okupirala. Srbi, Gospodo, na KIM, nema vise vremena ni dileme: Vucicev rezim vas je izdao, krsi Ustav i oduzima vam slobodu i prava jer vam oduzima institucije pravosudja! Pruzite otpor svim sredstvima, pa i oruzanim. Pogledajte svuda oko sebe: narodi se dizu na ulice, i ako ne mogu drugacije brane se i politickim terorizmom protiv okupatora. Pa bili oni i iz izdajnicke vlade u BGD!!
    Preporuke:
    12
    0
    46 ponedeljak, 16 februar 2015 14:45
    @ Slavomir Srpski, @...?
    "...te pretnje Vucica su izjave dvorske budale koja ne moze da ostvari poredak ni u Srbiji a kamoli u protektoratu UN gde moze da priviri samo ako mu drugi dozvole...."

    Ali zato može da pošalje Momira Stojanovića, pukovnika Vojne službe bezbednosti u penziji da istražuje tzv. "patriotske pljačke" Srba na Kosmetu. Ličnost koja je visoko na listi traženih osoba od strane UČK-a.
    Preporuke:
    10
    2
    47 ponedeljak, 16 februar 2015 14:48
    Slavomir Srpski, Ne dajte da Kosovo postane srpki sram!
    strahujemo da naše snage neće biti dovoljne za taj veliki podvig koji će zahtevati sabornu i duhovnu snagu celog našeg naroda..

    Samo da od strahovanja ne postanete i kukavice! Zamislite da danas Porosenko kada je urusio ustavna prava Rusima u Donbasu na svoj jezik, da danas seta po Donjecku i Lugansku i propoveda kao da je u Kijevu!! Zasto su Rusi u Donbasu bolji od Srba na KIM?? Kako mislite da vam dodju dobrovoljci iz Srbije i Rusije ako vi prvi ne podignete ustanak kao Rusi u Donbasu. Na vasoj teritoriji vas pretvaraju u suznjeve okupatora, a vi i dalje primate Vucica, Drecuna, Viulina, koji kako jasno kazete su prekrsili vasa ustavna prava!! Hajde jednom ne kukumavcite vec dignite se na noge, oruzje u ruke za odbranu svojih prava, kao sto to drugi cine i ginu radi toga. Onda ce vam pohrliti pravoslavni dobrovoljci kao sto su Rusima u Krajini. Ne sramite Srpstvo! Ne budite najvece kukavice medju slovenima! Ako vi ne pocnete, niko vas nece osloboditi. Budite uvereni.
    Preporuke:
    10
    0
    48 ponedeljak, 16 februar 2015 15:03
    djoka
    Svaka im je na mestu ovih srba s Kosmeta koji se grcevito bore za opstanak Srbije kao drzave. Ovi potpisnici sporazuma (dacic-vucic) uz potpunu saglasnost nikolica, koji su uzeli ogromne svote novca za ovu izdaju, morace da zavrse na dozivotnu robiju kad-tad, uz oduzimanje celokupnog bogastva koji su stekli na racun izdaje zemlje,ali i otvorenom pljackomn zemlje i naroda. Uz dozivotnu robiju,obavezna klauzula da stoji:"prinudni rad kod individualnog poljoprivrednog proizvodjaca", a to znaci od sadjenja krompira di vadjenja,zimi hranjenje krupne i sitne stoke i ciscenje stala. U pomoc im omoguciti da im i porodice pomazu,jer su zasluzile. Obrok strogo zatvorski i redovni. Nadam se da ce ih sve ovo brzo zadesiti. Svakako i onih lopova pre njih, koji se sada uvijaju pored ovih kako bi izbegli zalsuzene kazne.
    Preporuke:
    8
    0
    49 ponedeljak, 16 februar 2015 16:35
    @ Slavomir Srpski
    (Slavomir Srpski, Recepti za Upotrebu i drugi saveti Srbima na Kosmetu)

    Slavomire Srpski, najbolje bi bilo da sve tvoje recepte za upotrebu štampaš i prvom prilikom pošalješ zabrinutim Srbima na severu Kosmeta. To će im biti od nesagledive pomoći. Mislim da gubiš dragoceno vreme pišući ovde komentare. Možda bi Srbi želeli i da lično vide i upoznaju čoveka sa toliko korisnih recepata za upotrebu.
    Preporuke:
    10
    3
    50 ponedeljak, 16 februar 2015 16:41
    Neša (Glodur)
    @Slavomir Srpski

    "Srbi dole mogu akcijom politickog terorizma dole da pokrenu okidac i u Srbiji radi skidanja Vucicevog rezima koji se klima! Da su organizovali koji gerilski napad na Vuciceve ljude otpoceli bi bunu protiv dahija u Srbiji"

    Da bi se to desilo neophodno je postojanje kritične mase tzv. RULJE a nju je nemoguće organizovati jer su neprekidno izloženi medijskim manipulacijama koje se baziraju na prikrivanju stvarnog stanja i davanju lažnih obećanja i nada. Režim računa na osnovnu srpsku osobinu - poverenje. Upravo sam Vučić intenzivno još od pobede SNS 2012. godine samo obećava i eventualno pokretanje ljudi zbog nezadovoljstva sadašnjim stanjem svaki put osujeti novim obećanjima. Malobrojni koji znaju pravo stanje i koji su svesni manipulativnih radnji režima, ponajviše Vučića, nemaju mogućnost za okupljanje kritične mase jer većina kaže "sačekajmo, evo kažu, biće bolje".

    Deo medija kontroliše Zapad a deo (prozapadni) SNS i SPS. Uz njih delaju i brojne NVO.
    Preporuke:
    8
    2
    51 ponedeljak, 16 februar 2015 17:25
    Slavomir Srpski, @Nesa Glodur
    "Da bi se to desilo neophodno je postojanje kritične mase "Kriticne mase ne postoje same po sebi, vec spavaju, sve dok se ne dese okolnosti koje nisu kontrolisane od vlasti i medija.Kada je Mlada Bosna organizovala akciju nije postojala bilo koja kriticna masa (oni su bili izrazita manjina). Ali POSLE njihovog dejstva stvari su pukle i pocele su da se stvaraju kriticne mase sa obe strane.
    Preporuke:
    8
    1
    52 ponedeljak, 16 februar 2015 17:54
    Slavomir Srpski, @Nesa Gldur (2)
    "Da bi se to desilo neophodno je postojanje kritične mase "

    Vidite, to je politika ovih salonistickih sastanata i odluka hocemo li-ili-ne povesti ovaj ili onaj sudski postupak. Smesno. To je ravno predaji. Istoriju pisu mase ali mase su pokrenute od istaknutih i uvek malobrojnijih licnosti, koje pokrenu mase i kreiraju nove odnose. U situaciji u kojoj DSS+Dveri drze manje od 6%, vi mozete da cekate i tisucljeta za vase "kriticne mase". Stavise, ovoj "opoziciji" nedostatak "kriticnih masa" je samo izgovor da nista ne rade oslim grohotesknih izjava ovde ili onde koje nikaoga ne uznemiravaju: mislite da je Vucic izgubio snove sto ce ovi da pokrenu proces kod nekog sudije (koga on kontrolise)? Ne. Put je drugaciji i da sam primere: Mlade Bosne, kao i Rusa u Donbasu (i oni su izrazita manjina cak i kod Rusa u Novorusiji od Harkova do Odese), koji su krenuli u akciju. Sada se vidi da je ta akcija dovela do polarizacije, fronta i kriticnih masa koje ce primorati i Rusiju na delovanje.
    Preporuke:
    9
    0
    53 ponedeljak, 16 februar 2015 18:26
    Slavomir Srpski, @Iz ostatka Srbije
    "Dan državnosti slave oni koji su je na Kososvu prodali! Danas nije dan za slavlje,već za tugovanje."

    Boze, koliko pluseva dobiste za ovakvu malodusnost od koje ce Srbima na KIM da otpadaju usi. Evo dao sam negativan znak za vas, i sve koji su vas podrzali u vasem zajednickom plakanju i tugovanju! A kada se lepo isplacete vi onda obrisite nos, pa lepo procitajte ovo:

    Ima nas "iz ostatka Srbije" koji nismo tuzni ni tugujemo, vec smo besni,i spremni za sve da stvari promenimo.A ovim dole Srbima na KIM porucujem:

    Imate li barem dvadeset spremnih sa vojnim iskustvom mladjih ljudi da se organizuju i da sprovedu jednu eksplozivnu akciju demnostracije protiv okupatora i njihovih sluga dole?? Ako nema, pokupite prnje pa bezite u Srbiju. Ako ima onda u akciju, pripremite se i na delovanje. Vasa akcija ce biti okidac i za pomeranje zabokrecine u Srbiji, kao i destabilizacija KIM gde ce biti tesko ostvarivanje briselskog sporazuma, i razbijanje vasih drzavnih pravosudskih institucija.
    Preporuke:
    7
    3
    54 ponedeljak, 16 februar 2015 19:30
    Objektivan @ (iz ostatka Srbije)
    "Srbija bez Kosmeta nije država koju su stvarali naši preci već više od dva veka. Dan državnosti slave oni koji su je na Kosovu prodali!
    Danas nije dan za slavlje, već za tugovanje."

    Mislim da preterujete. Srbija, čiji Dan državnosti slavimo, nije bila veća od današnje Srbije. Kosovo je pripadalo drugom "vilajetu". Važno je da su naši preci proširivali svoju državu prema stvarnim mogućnostima. Tako je Kosovo ušlo u sastav Kraljevine Srbije posle Balkanskih ratova. Sadašnje stanje stvari na terenu je takvo. Dok su otimači južne pokrajine u snazi, nema uslova za povratak Kosmeta u okvire Srbije. Treba strpljivo sačekati "novu 1912. godinu" pa onda započeti novi "Balkanski rat". Dotle raditi, koliko je moguće, nenasilnim sredstvima, na poboljšanju uslova života naših sunarodnika na Kosovu i Metohiji. Na kraju, da napomenem da je situacija na Kosmetu danas vrlo slična kao u vremenu po Ustavu iz 1974. godine. Pripadnost Kosova i Metohije Srbiji nije bila od velikog značaja za za obične građane.
    Preporuke:
    10
    8
    55 ponedeljak, 16 februar 2015 19:31
    Jasna@Banditski brlog
    Patriotski zutaci su oduvek bili puni "saveta". Taj vas "dobronamerni" savet je bio "Kosovo je demokratsko pitanje i samo da diktator ode"!Kad je uz vasu i CIA pomoc diktator otisao imali ste 13 godina da vratite Kososvo i sta je bi?Sada se pravite kao da nikada niste bili na vlasti,i samo mlatite.Zato ste tu danas gde jeste zasluzeno ispod cenzusa i nadam se da cete tu i ostati za sva vremena!
    Preporuke:
    4
    8
    56 ponedeljak, 16 februar 2015 20:04
    partijske gnjide
    Jasna,jedva na kraju,svrši(diskusiju)na Danilovoj tezi:
    čekati,čekati,čekati,mreti i ništa više.
    Preporuke:
    7
    1
    57 ponedeljak, 16 februar 2015 20:34
    !!!
    Svi ugovori koji nisu zakoniti nisu ni važeći.
    Preporuke:
    9
    1
    58 ponedeljak, 16 februar 2015 20:53
    Zdravko J.
    Dajte da potpišemo i da se već jednom suprotstavimo izdajnicima. Svaki dan koji čekamo oni će sve više da nas uvaljuju u zla. Što pre se suprotstavimo biće nam bolje. Da se izborimo za našu decu!

    Za pravoslavnu Srbiju!
    Za Krst časni i slobodu zlatnu!
    Preporuke:
    14
    3
    59 ponedeljak, 16 februar 2015 21:28
    Sve junak do junaka
    I opet u komentarima tek poneko sme da se potpiše imenom i prezimenom, ali svi kao podržavaju poduhvat Bravo, nema šta. Prizemno.
    Preporuke:
    4
    9
    60 ponedeljak, 16 februar 2015 21:46
    ...
    Junak nije onaj koji je glup, zašto nepotpisivanje proglašavati umesto pameću kukavičlukom, sem ukoliko nekoga iz službi ne zanimaju naša imena???

    Odlično saopštenje i velika istina. Ako je Briselski sporazum bio političko pitanje po Ustavnom sudu, razbijanje srbskog pravosuđa i odlamanje i odlazak pod Kosovsku jurisdikciju svakako je pravo pitanje, za krivičnu i USTAVOpučističku odgovornost.
    Preporuke:
    7
    2
    61 ponedeljak, 16 februar 2015 21:46
    Zapali, potpali i uteci
    Sve junak do junaka
    I opet u komentarima tek poneko sme da se potpiše imenom i prezimenom...



    Ja sam punih 18 mjeseci svaki komentar potpisivao imenom i prezimenom, ali sam uvidio da je to blesavo u "moru lažnih i anonimnih komentatora".
    Preporuke:
    5
    1
    62 ponedeljak, 16 februar 2015 22:01
    Kukakvica je uvijek za sebe mudrac...
    ...
    Junak nije onaj koji je glup, zašto nepotpisivanje proglašavati umesto pameću kukavičlukom,


    Svaka kukavica kako u ratu, tako i u miru za svoj kukakvičluk upravo kaže da je pamet, jer ako hrabar čovjek u ratu pogine kaže, da je bio pametan pobjegao bi, izbjegao rat i slično, a ako zaradi zatvora isto, samo taj "mudrac kukavica" je na bezbjednom, jer je "pametan" a ne kukavica dok mu drugi brane familiju u ratu, a u miru dok drugi provode "sve ono što pametna kukavica ne smije".
    Preporuke:
    3
    2
    63 ponedeljak, 16 februar 2015 22:30
    Zvonimir Bgd 2
    Ne sumnjam u rodoljublje ucesnika u ovoj zanimljivoj prici, ali lako je uociti velike razlike u odgovorima na pitanje - sta da se radi?

    Ukratko, problem je u razlicitom registrovanju stvarnosti. Kako po pitanju licnog odnosa prema politickoj poziciji Kosmeta, tako i po pitanju sagledavanja politike srpske vlasti. Inace, cesto izostaje pogled na aktuelnu medjunarodnu situaciju, sto bi morao biti vazan cinilac procene buducih koraka.
    Za sto pravilniji odgovor na ono gornje pitanje, potrebno je i sto vise znanja i cinjenica prociscenih od propagandne magle i laznih informacija. Malo je ko od "obicnih" gradjana u toj poziciji da sve ovo ima na raspolaganju. Nazalost, oni koji imaju dotok najvise proverenih informacija, njima se ne sluze u interesu naroda i drzave. Otud svadja i maltene ocaj medju svima nama. Lutanje u pretpostavkama, a ponekad predlog iza kojeg ne stoji licna odgovornost.
    Pokusao bih da u par redova ukazem na nesporazume.
    Preporuke:
    6
    0
    64 ponedeljak, 16 februar 2015 22:45
    Službenik
    Izvinite, ali Vukadinović, Antonić, Zarković. Pavlović.., oni treba da Vam vode borbu, a vi da navijate. Kojoj ste vi to službi zanimljivi u državi u kojoj se odavno sve zna o svakome. Sjajan izgovor za sve. Služba. Dajte molim Vas. Koliko god se ovaj portal trudio da postigne nešto i u tome čak i uspeva, komentari ga srozavaju.
    Preporuke:
    0
    4
    65 ponedeljak, 16 februar 2015 22:48
    Zvonimir Bgd 3
    @ Objektivan @ (iz ostatka Srbije)

    Vas mi je komentar neka vrsta sublimacije nesporazuma medju rodoljubima. Sadrzi nekoliko opstih mesta koja se, uglavnom, provlace u svim "svadjama" i razlikama.
    Srbija, čiji Dan državnosti slavimo, nije bila veća od današnje Srbije. Kosovo je pripadalo drugom "vilajetu".

    Vi, ocigledno, kao toliki drugi, pod pojmom "danasnje Srbije" vec podrazumevate Srbiju BEZ Kosmeta. Ako tako gledamo, bespredmetno je svako dalje razmisljanje na temu srpske drzavnosti.
    Važno je da su naši preci proširivali svoju državu prema stvarnim mogućnostima.

    Prosirivali je i - prosirili. Steceno se mora braniti i sacuvati! Poradimo na tome! Jos nije izgubljeno.
    Dok su otimači južne pokrajine u snazi, nema uslova za povratak Kosmeta u okvire Srbije.

    "Promena svesti" daje svoje pogubne rezultate - poceli smo masovno i mi sami da verujemo kako Kosmet nije u okviru Srbije! A Kosmet je (jeste) Srbija.
    Preporuke:
    7
    7
    66 ponedeljak, 16 februar 2015 23:05
    Zvonimir Bgd 4
    Kosovo i Metohija su Srbija. I geografski, i pravno, i politicki. To je juzna pokrajina Republike Srbije. Dokazi za ovu tvrdnju su mnogobrojni - od istorijskih cinjenica i spomenika drzavnosti i kulture, do savremenih pravnih i politickih dokumenata, kako domacih (ustavni polozaj i pravni poredak Republike Srbije), tako i medjunarodnih (R.Srbija je na prostoru od Subotice do albanske i makedonske granice i od Drine do Dunava i Stare planine - jedina clanica UN i drugih medjunarodnih politickih organizacija, a tu je, s obzirom na privremenu okupaciju dela srpske teritorije i protektorat UN, jos uvek vazeca Odluka 1244 UN.. itd.). Vlasnicka svojina Srbije je takodje vazan dokaz da je Kosmet Srbija. Od tapija na zemljiste, do nekretnina, preduzeca, rudnika... stvorenih sredstvima srpske drzave i naroda.
    Pripadnost Kosova i Metohije Srbiji nije bila od velikog značaja za obične građane.

    Neverovatno! Da li je moguce da zaista tako mislite? Objasnite ovo.
    Preporuke:
    3
    6
    67 ponedeljak, 16 februar 2015 23:24
    Zvonimir Bgd 5
    Glavni problem u kolektivnoj svesti mog srpskog naroda nastaje, sa moje tacke gledista, onog momenta kada vecina ("kriticna masa") pocne, pod raznim uticajima (NATO medija u Srbiji, raznih nadriintelektualaca, odnarodjenih demagoga do najraznovrsnijih beneficijara i agenata srpske propasti, kao i zbog sopstvene malodusnosti ili neinformisanosti...itd.), kada pocne da NEGIRA prethodno (ukratko) pobrojane cinjenice!

    Glavni argument onih koji prihvataju i promovisu tzv."realnost" je - zakon sile! Sili nema premca, kazu. Zatim jedna drugu sustizu mudrosti - "Sila Boga ne moli", "Sut s rogatim ne moze".. itd.

    Pogubno je dejstvo lazi i obmane ljudske psihe i dostojanstva. Redovno se zaboravlja na jednostavnu istinu - sila je sredstvo siledzije! A siledzijstvo je sunovrat civilizacije. Treba mu se suprotstavljati svuda i na svakom mestu.
    Kada nemas uslova za oruzanu borbu, nadji toliko drugih nacina - govori, pisi, buni se, ne miruj.
    I nikako ne saradjuj sa siledzijom!
    Preporuke:
    7
    1
    68 utorak, 17 februar 2015 00:40
    Objektivan @ Zvonimir Bgd 3,4,(5)
    Zbog dužine teksta odgovaram kratko:

    "Srbija,čiji Dan državnosti slavimo,nije bila veća od današnje Srbije.Kosovo je pripadalo drugom "vilajetu"."

    Ovde mislim na Srbiju u prvim decenijama 19. veka. Ko je i kada odredio konačne granice Srbije? Zašto to ne bi bile i granice Dušanovog carstva?

    "Dok su otimači južne pokrajine u snazi,nema uslova za povratak Kosmeta u okvire Srbije."

    Zar tako nisu razmišljali: Karađorđe, Miloš, Mihajlo, Milan, Aleksandar do Petra prvog? Kralj Petar I je krenuo u oslobađanje srpskih teritorija pod turskom vlašću kada su se stekli potrebni uslovi i stvorio vojni savez. Sa kim bi danas Srbija sklopila vojni savez za oslobađanje Kosova i Metohije?

    "Pripadnost Kosova i Metohije Srbiji nije bila od velikog značaja za obične građane."

    Ovde sam mislio na stanje na KiM kada je na snazi bio Ustav od 1974.g.Da ste tamo živeli ne biste postavljali pitanje.Pokrajina je bila po ovlašćenjima gotovo u nivou republike.Imala je skoro sve atribute republike u SFRJ.
    Preporuke:
    8
    5
    69 utorak, 17 februar 2015 14:55
    Objektivan @Zvonimir Bgd 3,4,(5) - 2
    (Kopija komentara od 01:00 č.)

    Ovim dodatkom želim da vam ukažem na manjkavosti u analizi moga komentara od 18:30 č. Premda, nisam siguran da se ne radi o namernom skraćivanju izvoda iz teksta, kako biste mogli da "podvrgnete analizi" navedene izvode i izgradite svoje "teze" o "nedostatku društvene svesti" u građana Srbije prema pitanju Kosova i Metohije. Primer za to je sledeći zaključak: ["Promena svesti" daje svoje pogubne rezultate - poceli smo masovno i mi sami da verujemo kako Kosmet nije u okviru Srbije! A Kosmet je (jeste) Srbija.] Gde sam u komentaru rekao da verujem da Kosovo i Metohija nije deo Srbije? Ja sam napisao da, i pored naše namere, nema uslova da Kosmet vratimo realno u okvire Srbije. Osim ratom sa NATO paktom. Zar predsednik Milošević nije pao sa vlasti i zato što je bio pristalica i realizator ratne opcije očuvanja Kosmeta, a "5. oktobarci" su pitanje Kosova i Metohije smatrali "demokratskim pitanjem" koje će rešiti mirnim putem sa svojim NATO "prijateljima"?
    Preporuke:
    9
    1
    70 utorak, 17 februar 2015 19:00
    Kosovac @ Zvonimir Bgd 5
    "Pogubno je dejstvo lazi i obmane ljudske psihe i dostojanstva. Redovno se zaboravlja na jednostavnu istinu - sila je sredstvo siledzije! A siledzijstvo je sunovrat civilizacije. Treba mu se suprotstavljati svuda i na svakom mestu.
    Kada nemas uslova za oruzanu borbu, nadji toliko drugih nacina - govori, pisi, buni se, ne miruj.
    I nikako ne saradjuj sa siledzijom!"

    Hvala vam dragi Zvonimire Bgd na ovim korisnim savetima za nas očajne Srbe na Kosovu i Metohiji. Obećavamo da ćemo vrlo brzo, napamet naučiti ove mudre izreke i pouke, i uvek ih primenjivati u našoj neprestanoj borbi za očuvanje naše lepe pokrajine u okrilje drage nam Srbije. Bilo bi nam jako drago da nas posetite i lično se uverite da se držimo vaših dragocenih saveta. Puno pozdrava!
    Preporuke:
    6
    0
    71 utorak, 17 februar 2015 21:28
    Zvonimir Bgd
    @ Objektivan

    Ocigledno, rodoljube, medju nama su nesporazumi u vezi sa terminima i njihovim sadrzajem.

    Pazite, tacno je da niste napisali da "nije deo Srbije", ali ste napisali ovo:
    Dok su otimači južne pokrajine u snazi, nema uslova za povratak Kosmeta u okvire Srbije.

    To je, dakle, vasa recenica i stav. Iz ovog stava proizlazi da Kosmet nije u okviru Srbije. Nisam siguran na sta mislite, ali sam se potrudio da iznad pokazem zasto ovakav stav ne odgovara geografskoj, pravnoj i politickoj stvarnosti. Naveo sam i dokaze za to. Ja, naravno, znam da nasi neprijatelji, prvenstveno strani okupator i siptarski teroristi, pokusavaju da nas ubede u suprotno. Ali, njihov jedini argument je, kao sto sam napisao - zakon sile! Ja taj argument s gnusanjem odbacujem i tvrdim - Kosmet je i deo i u okviru Srbije, i dalje.
    Ukoliko se ovo promeni, to ce biti nasa "zasluga". S toga, cvrsto stojim na poziciji da ne treba uvazavati argumente sa pozicije sile.
    Hvala.
    Preporuke:
    2
    4
    72 utorak, 17 februar 2015 21:47
    Zvonimir Bgd
    @ Kosovac

    Emotivno sam primio vasu poruku i poradovao se tome da neko od moje brace sa Kosova i Metohije smatra moje stavove ispravnim.
    Voleo bih da je tako i zelim Vam svako dobro.
    Ja sam obican, sto kazu "mali" covek iz Beograda i bez uticaja u politickim odlukama koje u nase ime donose oni koji su na vlasti.
    Ipak, uvek i na svakom mestu pokusavam da svojim stavom ukazem ljudima koji me okruzuju na potrebu nacionalne svesti i jedinstva. Ne smemo dozvoliti da nas agresivna propaganda nasih neprijatelja ubedi u njihove lazi i trikove!

    Vas poziv prihvatam i cim budem mogao proci cu svojom zemljom i doci medju svoju bracu i sestre koji zive na njenom jugu.

    Pozdravite svoje i budimo istrajni u pravednoj borbi, bez straha i malodusnosti.
    Ziveli!
    Preporuke:
    5
    0
    73 utorak, 17 februar 2015 23:25
    Objektivan @ Zvonimir Bgd
    Slažem se sa vama, da je Kosovo i Metohija sastavni deo države Srbije.To potvrđuje Ustav i zakoni koji iz njega proizilaze.To potvrđuje i Rezolucija 1244 Saveta Bezbednosti UN.Mene brine to što se događa ovih godina i meseci.Kosovo kao državu priznaje veliki broj država u svetu a među njima SAD,V.Britanija,Nemačka,Francuska,...neke od zemalja Azije,Afrike,Australija idr.,oko stotinu zemalja.Naš eventualni prijem u EU (svakako) podrazumeva da mi priznamo Kosovo.Briselski pregovori jako liče na međudržavne.Znači, osim nama prijateljskih zemalja: Rusija,Kina,Indija i dr. gotovo ceo svet gleda na državu Kosovo kao svršenu stvar.Tu je i prijem Kosova u neke međunarodne organizacije koje mu sve više potvrđuju državnost.Naše nepriznavanje "države Kosova" svakako ima veliki, čak,odlučujući značaj, ali se plašim da će nas primorati da taj stav promenimo zarad "napretka" Srbije.Povlačenje okupatora sa prostora pokrajine za sada nije izvesno,tako da je malo izvesno skoro vraćanje našeg suvereniteta.
    Preporuke:
    8
    0
    74 sreda, 18 februar 2015 00:00
    Zvonimir Bgd
    Da, naravno, Vasa opservacija ima svoje utemeljenje u realnim dogadjajima koji ne idu na ruku nasoj domovini i narodu. A to sto "gotovo ceo svet gleda na drzavu Kosovo kao svrsenu stvar", kako ste se izrazili, posledica je naseg nacionalnog nemara u odnosu na sopstvenu drzavu i nase lakovernosti u izboru svoje vlasti. To da je u pitanju "gotovo ceo svet", sto za sada srecom nije tacno, postace uskoro tacno zahvaljujuci odustajanju srpskog naroda od borbe za svoje interese. Znate ono - sto bi oni bili veci katolici od Pape? Po ovom pitanju mnoge zemlje trpe veliki pritisak mocne Amerike, ali kada vide da su upravo Srbi popustili, pa sto bi onda oni "drzali vodu"?
    Dakle, jasno je da tzv."Kosova" ne moze postati drzava ako je ostatak Srbije ne prizna, na ovaj ili onaj nacin.
    A nasa vlast to radi. S obzirom na malodusnost i slabost svih nas, ta vajna nam vlast ce to i "de iure" da potvrdi.
    Moja poenta je: da smo mi odlucni i jedinstveni, ni izdajnik ne bi mogao nista!
    Preporuke:
    3
    0
    75 sreda, 18 februar 2015 00:40
    Objektivan @Zvonimir Bgd
    Mislim da je promena naše doktrine "sukoba sa celim svetom" u "pomirenje sa celim svetom" dosta uticala na događaje oko naše južne pokrajine. Mi smo, zabrinuti za budućnost Srbije, 2000. godine "okrenuli list" i proglasili "amnestiju za sve nama neprijateljske zemlje". Danas su sve zemlje "naši prijatelji". Ipak, neke od tih zemalja vode istu politiku prema Srbiji kao i krajem prošlog veka a, što je posebno važno, drže kontinuitet planova određenih oružanom agresijom 1999. godine. To se vidi po delovanju u tzv. međunarodnim snagama na Kosmetu, naročito u prvim godinama okupacije, u SB UN i Ujedinjenim nacijama. Mislim da naša država mora da ima jasne stavove po strateški važnim pitanjima i da ne popušta "ni za jotu" na sve zahteve i pritiske od zemalja koje su umešane u otimanje naše pokrajine Kosova i Metohije. Isto tako mi treba da "podržimo" stavove nama (stvarno) prijateljskih zemalja kada brane naš suverenitet, u UN i EU, na celoj teritoriji Srbije.
    Preporuke:
    8
    0
    76 sreda, 18 februar 2015 15:40
    Posmatrač
    @ Objektivan (nedelja, 15 februar 2015 19:30)

    Osećam potrebu da vam se obratim povodom komentara koji su cenjeni čitaoci ocenili tako negativno. Koliko sam ja razumeo, vi ste pokušali da prodrete u suštinu plana naših vlasti oko rešavanja pitanja sa našom južnom pokrajinom. Shvatajući kakva sila je stala naspram Srbije u otimanju Kosova i Metohije od matice zemlje, naša vlast nastoji da "popuštanjem" u stavovima oslabi taj pritisak i dobije u vremenu, kada se u olakšanim uslovima, u drugom rasporedu snaga u svetu, može odlučnim potezima vratiti Kosmet, iz statusa Protektorata UN ili EU, pod suverenitet Srbije. Naša vlast ima u vidu da svi važeći dokumenti, Ustav Srbije (ako se ne promeni), Rezolucija 1244 SB UN i dr. stoje na stranu naše države, odnosno potvrđuju naš suverenitet nad Kosovom i Metohijom. Mislim da ste zato podsetili na vreme Kneza Miloša i njegovih pregovaranja sa Turskom. Ogorčenje čitalaca je izazvalo to "nesrećno" upoređivanje Kneza Miloša i današnjih "Knezova" Srbije.
    Preporuke:
    8
    1
    77 četvrtak, 19 februar 2015 21:41
    Turas
    Komentari:Objektivan,Zvonimir,Posmatrač...osim Slavomira srbskog ne uviđaju krajnost stanja na Kosmetu . Siledžistvo ,sila koja se od navedenih kritikuje kao primitivno sredstvo borbe i pretresaju se pro i kontra razmatranja , dok je sve vrlo jednostavno .Kosmet se utapa u"tihoj"nezavisnosti koja nam je svima jasna . Ustav će biti promenjen da se nezavisnost sprovede do kraja .Glavni odgovorni su u BG.koji dobijaju instrukcije iz zapadnih ambasada ,onih koji su ih i postavili da upropaste Srbiju . Naravno "lagano" da sve resurse i važne privredne subjekte preuzmu strani vlasnici . A vi se "dogovarajte" šta bi to trebalo da se radi . Gospodo ,ako ne znate , poštedite nas trućanja . Nijedna država se nije odbranila trućanjem , ili se ja možda varam ?
    Preporuke:
    0
    1
    78 četvrtak, 19 februar 2015 22:40
    Objektivan
    @ Turas

    Turase, za tebe bi, bez uvrede, mogli reći: "Kasno Marko stiže na Kosovo!" Da si se na vreme uključio u diskusiju, možda bi svojim predlozima pomogao da iznađemo neko dobro i ostvarljivo rešenje za Kosovo i Metohiju. Ja sam pokušao da prikažem sliku današnjeg držanja naših vlasti i viđenje rešenja u bliskoj ili daljoj budućnosti. Tačno je da smo svi manje ili više "filozofirali", svako na svoj način. Po meni javno mnjenje u Srbiji mora sprečiti naše predstavnike da pređu "Rubikon". Ustav ćemo usvajati na referendumu, kao i prehodni, pa ako u njemu ne bude Kosova i Metohije, nećemo ga prihvatiti. Treba masovnim potpisima zahtevati od Predsednika i Vlade da o svim tačkama pregovora sa Prištinom u Briselu bude lično i tajno izjašnjavanje u Skupštini. Tako ćemo sprečiti da pojednci u ekipi za pregovore odlučuju u naše ime. Samo, treba građane Srbije podsetiti da je Kosmet i dalje "srce Srbije". Tako ćemo sprečiti da postane "srce Albanije." Pozdrav.
    Preporuke:
    7
    0
    79 četvrtak, 19 februar 2015 23:27
    Turas
    "Objektivan" Gospodine ,vi ili hoćete da nas uveseljavate ili ste neozbiljni . Pametnima je istorija učiteljica života a ne samo katalog događanja .Rubikon je prešao Cezar a ne neki Tadić , Vučić i ostali rezidenti -nemojte se plašiti Srbija nema danas SVOGA dostojnog predstavnika. Što se tiče referenduma ,napomenuh da je smešno . Do sad je trebalo da ih bude nekoliko !?Gde su? Verujete da se tim trikovima nešto postiže za dobrobit zemlje u kojoj se sprovode ? Vi treba da se potpisujete sa pseudonimom OPTIMISTA . Pozdrav .
    Preporuke:
    0
    1
    80 petak, 20 februar 2015 00:58
    Objektivan
    @ Turas

    Bolje da nas je više optimista nego pesimista. Pesimizam zamračuje um i ometa trezveno razmišljanje. Otac Tadej je govorio: "Kakve su ti misli, takav ti je i život!" A drugi: "Ono što je u tvojoj glavi to je u tvojoj stvarnosti!" Razmišljaj pozitivno i tako će ti i biti! Zar ne vidiš ili osećaš kako se na razne načine "ubija duh nacije". Kod ljudi se stvara pesimizam i malodušnost. Ljudi ne veruju u svoju snagu. Udruženi u istim idejama mogu da čine velika dela. A to pesimisti ne mogu! Pozdrav!
    Preporuke:
    7
    1
    81 subota, 21 februar 2015 17:27
    Zvonimir Bgd
    @ Turas

    Bez uvrede g.Turas, ali deluje kao da nam svima otkrivate rupu na saksiji. Sto se mojih stavova tice, ili ih niste do kraja procitali, ili se pravite da niste razumeli. Udarate na otvorena vrata.
    Ako Vas mrzi da ponovo citate moje komentare, ovde procitajte par recenica koje su njihova sustina:
    Ukoliko se ovo promeni, to ce biti nasa "zasluga". ...
    ... da smo mi odlucni i jedinstveni, ni izdajnik ne bi mogao nista!


    A sto se tice vaseg stava da od "trućanja" nema nista, zapadate kao i mnogi u tautologiju - bavite se pisanjem i sami, da bi ste nam rekli kako ne vredi pisati.
    Preporuke:
    6
    0

    Anketa

    Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
     

    Republika Srpska: Stanje i perspektive

    Baner
    Baner
    Baner
    Baner
    Baner
    Baner